Sunday 18 December 2011

my new edited videos.. :)

B2ST-ON RAINY DAYS

MALAY LYRIC
pabila dunia menjadi kelam dan dalam diam 
hujan turun
segalanya tetap utuh oh ...
hari ini pun tanpa sangsi aku tak bisa lepas dari
tak lepas dari memikirkanmu

kini ku tahu ianya pengakhiran
kutahu ianya kebodohan
kini kutahu ianya bukan kebenaran
keegoan itu membuat aku tak bisa
menggemgangmu
menyebabkan aku merasa sedikit kecewa

kau datang mencariku di hari hujan melanda
merundung sepanjang malam
pabila hujan teduh kau turut 
perlahan-lahan sedikit demi sedikit
akan merhenti jua

nampaknya aku mabuk dan rasa aku
harus berhenti minum 
seakan aku turut tersungkur disebabkan
oleh hujan yang gugur
namun itu bukanlah bermakna aku 
merinduimu

cuma saat-saat kita bersama semakin 
menusukku
dihari begini yang amat digemari olehmu 
kenangan yang amat jelas kusingkap 
terus
mendalihkannya sebagai kenangan
semata lalu mengorak langkah 
bahkan aku tidak berjuang untuk
melepaskan diri pun

kini kau telah seluruhnya kulupakan
segalanya telah kukosogkan

namun bila sekali lagi hujan turun
segala kenanganmu yang kuselindung 
dengan jerih
pastinya kembali lagi mencari dirimu
*pabila hujan teduh kau turut 
walau kini jalan untuk kembali padamu
telah tiada

aku tetap memandang padamu yang sekarang
bahagia
aku masih cuba tertawa 
kerana untuk menggapaimu
aku tidak punya kekuatan 

kini apa yang hatus kulakukan memandang
ia telah berakhir 
menyesal kemudian bagaikan insan
yang dungu

hujan sering melanda maka ia terus berulang lagi
pabila ia berhenti kala itulah
aku juga berhenti




No comments:

Post a Comment